
Minä ja Siiri toivotamme kaikille Hyvää Joulua! Siirin herkkuina tässä ovat tietenkin juusto, piparinmakuinen kakku ja glögi.
lauantai, 24. joulukuu 2011

Minä ja Siiri toivotamme kaikille Hyvää Joulua! Siirin herkkuina tässä ovat tietenkin juusto, piparinmakuinen kakku ja glögi.
Blogi kertoo Amigurumihiiri Siirin elämästä vuokrayksiössä.




Sirkka, Ilmajoki, Etelä-Pohjanmaa
Olen intohimoinen nukkekotiharrastaja.
Kommentit